INFORMACJE

PRZEDMIOTY

Aktualności

PRZYRODNICY NA UAM-ie

Dnia 17 maja 2016 r. klasa II d wraz z Panią Renatą Grzyśnik oraz z Panią Alicją Szarkiewicz odwiedziła Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Pile. W ramach projektu „Kołobrzeska 15 – Chemia Laboratorium” uczestniczyliśmy w wykładach, zajęciach terenowych oraz laboratoryjnych. Zaczęliśmy od wykładu poprowadzonego przez dr G. Głosińską pt.: „Woda”. Następnie zostaliśmy podzieleni na 2 grupy...

2016-06-15
Weronika Majewska, kl. II d

Streetball - dyplomy

LO

Z WIZYTĄ U SMOKA WAWELSKIEGO, … czyli 2d, 2a* i 2b* na krakowskich ścieżkach

W poniedziałek, 30 maja, klasa biochemiczna wraz z częścią klasy matematyczno-fizycznej oraz dopełnieniem uczniów z profilu ekonomicznego, wybrała się na kilkudniową wycieczkę do Krakowa.
Wyruszyliśmy rano pociągiem do Krzyża, a stamtąd już bezpośrednio do małopolskiego celu naszej podróży. Po zameldowaniu w seminarium spędziliśmy miły wieczór na Starym Mieście. Kolejnego dnia zwiedziliśmy Żydowskie Muzeum „Galicja”, następnie udaliśmy się na spacer po Kazimierzu, gdzie chłonęliśmy wiedzę o historii Żydów krakowskich oraz ich stosunkach z Polakami. Mieliśmy okazję zobaczyć kilka synagog, m.in. Remuh wraz z cmentarzem żydowskim. Aby spalić kalorie po sytym obiedzie, wróciliśmy do muzeum „Galicja”, w którym nauczono nas tradycyjnych tańców żydowskich. Po warsztatach, umęczeni, ale zadowoleni z siebie, podzieliliśmy się na dwie grupy, w czego rezultacie część z nas udała się do Muzeum Schindlera, a pozostali na Rynek Główny...

2016-06-13
Weronika Życińska, kl. IIa

Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia

Zarząd Stowarzyszenia Absolwentów Liceum Ogólnokształcącego LO-TKA w Trzciance zwołuje zgodnie ze Statutem Stowarzyszenia Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia na dzień 17 czerwca 2015r. (piątek) , na godz. 18:00 (w I-szym terminie) lub na godz. 18:15 (w II-im terminie), w auli LO.
Program Walnego Zgromadzenia:
1. Otwarcie Walnego Zgromadzenia.
2. Wybór Przewodniczącego i Protokolanta Zgromadzenia...

2016-06-09
Bogdan Kochner Prezes Zarządu

Dyplom

2016-06-08
LO

Wycieczka do CSWL Poznań.

Dnia 23.05.2016 r. pojechaliśmy na wycieczkę przedmiotową do Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu. Z Trzcianki wyjechaliśmy o godzinie 7.40, po dotarciu na miejsce przywitał nas pan mjr Krzysztof Sałata, który była naszym opiekunem podczas pobytu w centrum. Po krótkiej zbiórce i omówieniu zasad panujących na tym terenie podzieliliśmy się na dwie grupy. Każda z grup miała możliwość strzelania z różnej broni strzeleckiej na symulatorze ,,Śnieżnik''. Następnie zapoznaliśmy się z działaniem symulatora KTO ROSOMAK – „Jaskier” oraz dokładnie obejrzeliśmy ten nowoczesny transporter a kilku osobom udało się nawet przejechać taką maszyną. Następnie wspólnie udaliśmy się do Sali Tradycji,...

2016-05-30
Patrycja Gawron 1b, Zbigniew Maćkowiak

Przemarsz Licealistów ulicami Trzcianki

Zdrowie to dobre samopoczucie pod względem fizycznym, psychicznym, społecznym i duchowym, a nie tylko brak choroby. Dlatego o to samopoczucie musimy zadbać poprzez właściwy styl życia, prawidłowe odżywianie i aktywność ruchową. Traktując to bardzo poważnie, młodzież Liceum Ogólnokształcącego w Trzciance przystąpiła do realizacji Ogólnopolskiego projektu profilaktyczno-edukacyjnego Fundacji BOŚ „ Czas na zdrowie” promującego ideę zdrowego stylu życia. Projekt ten łączy rozpowszechnianie wiedzy z dawką świetnej zabawy i jest realizowany w kilku etapach.
Pierwszy jest już za nami, przypomnijmy, że w dniu 11 kwietnia odbyło się w Liceum międzypokoleniowe...